Át nem vett csomag

Át nem vett csomagok

Kérjük, a megrendelt csomagokat, termékeket ha szeretnék lemondani azt minél korábban tegyék meg. Általában 2 napos szállítási idővel dolgozunk, de a délig leadott rendelések esetében előfordul, hogy a rendelés napján is tudjuk küldeni a csomagokat ami másnapra meg is érkezik.

A futárnál visszautasított csomagok ill "nem kereste, utánvét kiegyenlítése meghiúsult" címszóval visszaérkezett csomagok után keletkezik egy költség amit a megrendelőnek kell kifizetnie.

Felhívjuk a figyelmét, hogy a megrendelés leadásával egyidőben az ide tartozó jogszabály kimondja: "távollévők között, elektronikus úton kötött szerződés keletkezik", amely jogokat és kötelezettségeket eredeztet mindkét fél részére! Ennek értelmében mi, a webáruház kötelesek vagyunk a rendelést elküldeni, a vásárló, vagy megrendelő pedig ki kell fizessse azt!

Amennyiben a vásárló élni kíván az őt megillető 14 napos (indoklás nélküli) elállási joggal, (a csomag kézbesítési napjától számítva) úgy ezt a csomag visszaküldésével megteheti, de a szállítási költség megfizetése alól nem mentesül, hiszen ez alól a webáruház sem mentesül semmilyen körülmények között sem! 

 A megrendelését a 0670/3942616-os telefonszámon, illetve az info@lanthome.hu címen írásban is lemondhatja, a termék feladása előtt!

Minden feladott csomag után a DPD szállítási és visszakézbesítési díjat számol fel amit ki kell fizetni. Minden át nem vett csomag után ezért az oda és visszaküldés díja után díjbekérő számlát állítunk ki. Ennek összege bruttó 2.400 Ft

Erre azért van szükség mert a vállalkozásunknak meg nem térített költsége keletkezik, ez a munkadíjból, csomagolási anyagból és az előbb említett oda és visszakézbesítési díjből tevődik össze.

Az átadásra került díjbekérő összegén felül, a követeléskezelés során felmerülő, minden további költség a megrendelőt terheli! 

Az ide vonatkozó jogszabály a következő:

6.8. Szolgáltató felhívja a Felhasználók figyelmét, hogy amennyiben a Felhasználó nem veszi át a szerződésszerűen teljesített megrendelt termék(ek)et (fizetési módtól függetlenül) szerződésszegést követ el, pontosan a Ptk. 6:156. § (1) bekezdése szerint késedelembe esik.

Ez azt jelenti, hogy Szolgáltató a megbízás nélküli ügyvitel szabályai alapján – amennyiben nem jelzi a Fogyasztó az elállási szándékát (és nem tesz nyilatkozatot, hogy át kívánja-e venni a megrendelt terméke(ke)t) – a termék(ek)hez kapcsolódó tárolás szokásos költségét és a szállítási költséget (oda-vissza) is érvényesíti a Felhasználókkal szemben.

Felhívja Szolgáltató a Felhasználók figyelmét, hogy az így keletkezett jogi igényeink érvényesítése érdekében igénybe veszi ügyvédei segítségét, így a szerződésszegésből keletkező egyéb (jogi) költségek (akár a fizetési meghagyásos eljárás díjai) megfizetése is a Felhasználót terheli.

 

Amennyiben egy vásárló két külön rendelést sem vesz át egymás után úgy attól a vásárlótól a további vásárlás lehetőségét megvonjuk vagy előzetes díjbekérő megfizetéséhez kötjük a rendelését.


Elkötelezettek vagyunk a tisztességes kereskedelmi magatartás gyakorlása mellett, így minden felmerülő kérdéssel forduljon hozzánk bizalommal, készségesen fogunk segíteni Önnek! 


TEL: 0670/3942616
E-MAIL: info@lanthome.hu